اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس

لعنتی! چه طوری می تونی بگی گذشته هاگذشته......در حالی که گذشته هاست که حال و اینده من و نابود کرده........







فقط چند لحظه دیر به دنیا امدم......هر چه قسمتم بود تمام شد!







گرچه می دانم دوستم دارد اما امشب غمگینم چون نگاهش به شیرینی رویاهای من نیست......







تحمل هر دویمان را ندارد ...اول کداممان باید از پل جدایی بگذریم؟








وای دارم فراموشت میکنم.......داری برایم خاطره ایی دور در یک روز تابستانی میشوی.......نمیخواهم فراموشت کنم..داری فراموش می شوی و من با خودم درگیرم که از ذهنم نروی.. شیشه ی مشروبم کجاست؟پاکت سیگارم رامی خواهم .....میخواهم خودم را عذاب دهم نمیگذارم که فراموشم شوی!








به خدا می سپارمت همان خدایی که هیچ وقت نخواست تو را به من بسپارد......دل تنگتم...دل تنگ..... به اندازه ی تمام این روزهایی که ندیدمت دل تنگم....تا ابد!









با تو ان قدر ارامم که گاهی یادم می رود نفس بکشم.......








همیشه حرف از رفتن ها است کاش کسی با امدنش غافلگیرمان کند......







چه روزهایی بود ..روزهایی که تو به من خیانت میکردی و من حتی به خاطراتمان وفادار بودم!







یادش به خیر اون قدیم ها...دروغ گو دشمن خدا بود!







زندگی سرگذشت در گذشت ارزوهاست........









نا مردا رو خیلی دوست دارم چون اگه نباشن مردا مشخص نمیشن.........








شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود.....هوا خوب شود..باران خوب شود...عشق خوب شود و تو خوب من شوی و من خوب شوم!!!!










بار و بندیلم را جمع کرده ام که بیایم در خیالم کنار تو زندگی کنم این جا بین واقعیت زنده نیستم!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت